>

2017/06/13

Kiertävä vahvasieluinen

Olen vahva ihminen
olen kokenut paljon
kaikesta tästä olen selvinnyt

Monia vastoinkäymisiä
monia kiireitä
voi mennä viikkoja ennen seuraavaa vapaapäivää

Mutta menojalkaani silti aina vipattaa
mutta ulkona sataa
välillä lepopäivä on tarpeen

Eilen aikalailla satoi kaatamalla
eilen olin ko uitettu koira 
siitä huolimatta oli kivaa

Olen käynyt keikoilla talven suurvihaajana räntäsateessa
olen käynyt myös aamutorkkuna aamukeikalla
se kaikki tekee musta...
                         vahvan,
                         periksiantamattoman, 
                         kokemuksia täynnä olevan nuoren naisen

Myös kaverit tosin mut elossa pitää
en haluaisi heitä hautajaisiini 
enkä tosin haluaisi myöskään lööppiuutisiin
                         ainakaan ikävällä tavalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti