>

2017/03/20

Elämää vain

Mie pidän aurinkolaseja,
satoi tai paistoi.

Muuten mun päätä särkee,
silmäni ovat yliherkkiä liialle valolle.



Talvella on liian kylmää,
olin sisällä tai ulkona.

Vaikka olisi miten paksu takki päällä,
niin ei se pelasta mua palelemasta.

Kevät on tulossa,
mitä siitä.

Kasa virpojia ovella anelemassa rahaa ja karkkia,
en avaa niille ovea ko en useimmiten ole heidän kaveri.



Kesä on vielä kaukana, 
mutta mitä vielä siitä.

Silloin on niitä kärpäsiä mua ärsyttämässä,
ja sitten vituttaa ko kädet on verillä.

Syksyllä sataa,
koulutkin alkaa.

Silloin mulla on synttärit,
ja vuosi vuodelta - musta tulee vanhempi ja vanhempi.

Sateenvarjoa en käytä koskaan,
mieluummin kastun ko tappelen sen kaa tuulen tuiskeessa.

2 kommenttia:

  1. Tosi kivasti sommiteltu nää tekstit ja kuvatkin sopii hyvin postaukseen! Ihana postaus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän ja kumarran ≧◡≦

      Poista