>

2017/02/14

Kauhujen ammattiopisto

 VUÕSSARGG ~ maanantai 
Mä kävelin tavalliseen tapaan kouluun, se oli maanantaipäivä ja viikonloppu päättynyt. Kun koulunpenkille vihdoin istuin, mulle sanottiin että kaksi luokkalaistani, Tommi ja Miia, eivät enää jatka meidän koulussa terveydellisistä syistä. Järkytyin aivan hirveesti, olihan Miia mun kaverini. Nyt on meidän koulusta kaksi ahkeraa opiskelijaa poissa, kuului vaan. Ja ne pahimmat häiriköt eivät vieläkään ole päättäneet keskeyttää opiskeluaan, tosin melkein kaikissa luokissa on niitä häiriköitä. Ja just ko sain pettymyksen Miian lähdöstä niellettyä, niin tilalle tuli - kolme häirikköä, Jason, Alexander ja Timo. Mirella vakavasti alkoi harkitsemaan koulunvaihtoa tämän takia, koska hänellä on sen verran pahoja oppimisvaikeuksia. Ennakkoluuloinen Alexander ottivat mut ja Mirellan heti käsittelyyn, erikoisempia ko ollaan ja Mirella näytti ko näyttikin hyvin, hyvin pelokkaalta... 


 NELJDPEI´VV ~ torstai 
Olin ainoana koulusta kouluruokalassa, enkä ymmärrä syytä miksi. Kuulin myöhemmin syyn miksi, kaikki tuntuivat olevan mua ja mun ratkaisuja vastaan. Kaikki olivat. Ihan kaikki. Ne vertasi sitä siihen naurettavaan pääministeriin, jota mäkin vihasin ylikaiken. Sitten meidän opettaja sanoi, että kukaan ei huomenna mene ruokalaan. Mä lähinnä nauroin niille tekosyille, mutta nielin pettymykseni ko teräsnainen ja otan huomenna eväät. Pitää vaan muistaa omat eväät, tai kuolen nälkään.

Tehty joulukuussa 2015.

2 kommenttia: